Sigara Tabakası

Dünyanın en büyük reklam bütçelerinden birinden sigara sarma makinesi sorumlu olan Procter & Gamble'ın baş marka sorumlusu Marc S. Pritchard, şirketinin son birkaç yıldır Youtube'la bazı kayalık anları olduğunu ve Bayan Wojcicki'nin kararlı bir varlık olduğunu söyledi.

Diğer büyük pazarlamacılar gibi, P. & G. de 2017 yılının başında YouTube'da şiddet, aşırı Dil ve diğer tüketici-düşmanca niteliklere sahip videoların yanında çalışan reklamlarını bulduğunda harcamayı durdurdu. Bay Pritchard Bayan wojcicki'yi kötü haberlerle aradığında, konuşmanın tartışmalı olmadığını söyledi. Ona şunları söyledi “ " sen önemli bir ortaksın. Bunu düzeltmek için birlikte çalışacağız.”

P. & G'nin cüzdanını koymasından neredeyse bir yıl sonra,” Tide Pod challenge " YouTube'a yayılmaya başladı. Tide, P & G'nin amiral gemisi markalarından biridir ve Bay Pritchard, bir Cuma gecesi geç saatlerde Bayan Wojcicki, şirketinin sorunun üstünde olduğunu güvence altına aldı. Meydan okuma ölçeği hakkında bir metafor ekledi: YouTube küçük bir şehir olarak başlamıştı, ancak bir metropol haline gelmişti.

Bay Pritchard,” sanırım bir metropolün çok ötesinde büyüdünüz " dedi. "Bir galaksiye dönüştün. Hiç haberin olmayacaktı ötesinde sonuçları zippo çak vardır.” Birkaç saat içinde, en kötü Tide Pod videoları Youtube'dan temizlendi ve platform algoritmasını değiştirdi, böylece onları arayan herkes bir güvenlik videosu gösterilecek.

” Tartışma yok, sadece eylem " dedi Bay Pritchard. Birkaç ay sonra, P. & G. YouTube'da reklam yapmaya devam edeceğini açıkladı.

Başkanlar günü hafta sonu boyunca, Bayan wojcicki başka bir reklam felaketi çarptığında ailesiyle birlikte seyahat ediyordu. Matt Watson adlı bir YouTuber, “YouTube, çocukların cinsel İstismarını kolaylaştırıyor ve para kazanıyor " başlıklı bir zippo çakmak video yayınladı.” Sübyancıların büyük markaların sponsorluğunda bazı videolar da dahil olmak üzere sitedeki davranışlarını nasıl koordine ettiklerini gösterdi ve bu şirketler reklamlarını çekmeye başladı .

Bayan Wojcicki, personelinden sorunlu videoları ve yorumları kaldırmak için bir “içerik incelemesi” yapmasını istedi. Üst düzey yöneticiler ve “olay Komutanı” ile, her “tırmanış” In — kurumsal-“platformumuzda bulunan korkunç bir şey” için konuşmasını sağlamak için yarattığı dönen bir pozisyonla koordine etti — yanıtı denetleyen bir noktaya sahipti. Sonunda, YouTube, binlerce videodan uygunsuz sigara tabakası yorumları kaldırdığını ve 13 yaşın altındaki çocukların bulunduğu içeriğin çoğunda yorumları kalıcı olarak devre dışı bırakacağını söyledi.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mum Modelleri

Müzik Kutusu

Duvar Saati